Hittanos tábor 2011.
Írta: Admin - Dátum: September 23 2011 11:14:18
 Végre mindenki számára eljött a várva várt nap a vasárnap reggel. 7-kor indultunk a táborfalvi templomtól. 3 órát utaztunk míg Sirokra értünk. Gyorsan elmentünk Szentmisére egy közeli faluba. Aztán visszaértünk a szállásra és kipakoltunk. Délután elindultunk a tanösvényen, hogy megnézzük a Nyírjes-tót. Onnan visszaérkeztünk a szállásra pihentünk egy kicsit és után kimentünk a közeli sportpályára, hogy játsszunk egy jót. Visszaértünk este a szállásra, vacsoráztunk aztán fürdés és alvás.

Hétfő reggel 7-kor kelés, reggeli aztán készülődés a túrára. 9-kor elindultunk túrázni Bükkszékre, a strandra. 14-kor értünk a standra jót fürödtünk és 18-kor indultunk vissza Sirokra. Este vacsoráztunk aztán fürdés és végül alvás következett.

Kedden reggel 7-kor keltünk, majd reggeliztünk és 8-kor elindultunk a várhoz. Elsétáltunk és megnéztük a török asztalt meg a Barát és Apáca sziklát. Aztán visszasétáltunk a szállásra. Csocsóztunk meg az udvaron fociztunk. Fél 8 körül vacsoráztunk aztán meg fürödtünk és jött a közös éneklés. 10-kor el kellett mennünk lefeküdni.

Szerdán reggel 7-kor keltünk, majd reggeliztünk. Fél 9-kor elindultunk busszal Recskre. Délre felértünk a kényszermunkatáborba. Ott elég sok érdekességet megtudtunk. Utána kettévált a csoport - a kisebbek elmentek a struccfarmra a nagyobbak egy 22 km-es gyalogtúrán vettek részt. Végig sétáltunk a Mátra bérceken - gyönyörű kilátásba volt részünk. Visszaértünk a szállásra vacsoráztunk, fürödtünk és mentünk aludni.

Csütörtökön reggel 7-kor ébresztettek bennünket, majd reggeliztünk. 10-kor nekifogtak a gyerekek főzni. Fél 1-kor ebédeltünk, majd kézműves foglalkozások voltak meg palacsintasütés. Utána kimentünk a focipályára játszani. Visszaértünk, vacsoráztunk meg fürödtünk és alvás...
Éjjel 11-kor felkeltettek minket és elmentünk egy éjszakai túrára. :-)

Pénteken reggel 7-kor keltünk, utána a szokásos reggeli következett. Kézműves foglalkozásokra mentünk. Ebéd után kimentünk a sportpályára, ahol sportvetélkedőn vettünk részt. Visszaértünk, majd elmentünk Szentmisére. Mise után visszamentünk a szállásra és megvacsoráztunk. Tábortűznél mellett mindenki elmesélte az egyik legjobb élményét a táborról. Utána fürdés és alvás.

Szombat reggel kelés után reggeli,majd összepakoltuk a cuccainkat. Megérkezett a busz, bepakoltunk. 11-kor elindultunk Gyöngyösre a Mátra Múzeumba. Este 6-kor értünk haza.