Hittantáborban
Írta: Admin - Dátum: October 22 2010 08:52:31
1. nap
Vasárnap reggel 7-kor indult a busz a templomtól. Az utazás közben sokat beszélgettünk, ettünk, ittunk.
Felsőörsön a plébánián volt a táborhelyünk. Megérkezés után misére mentünk, mikor vége volt, átöltöztünk és alig vártuk, hogy lemenjünk a Balatonra. A víz egy csöppet hideg volt, de nekünk nem számított. Miután visszamentünk a táborba, megvacsoráztunk, imádkoztunk, énekeltünk, aztán mindenki a sátrába ment. A legjobb barátommal, Andrissal voltam egy sátorban.

2. nap
Harangszóra ébredtünk. Reggeli után volt egy kis szabadidő. A felnőttek a vörös szobában elmondták a napi programot. A sátrakban rendet raktunk, mert jött a sátorszemle. Utána lementünk a Balatonra – fürödtünk, játszottunk, vásároltunk. Gyorsan eltelt a nap.

3. nap
Reggel csöpörgött az eső, így egész nap a vörös szobában lebzseltünk. Többféle játékot játszottunk, énekeltünk. Délutánra egy kicsit elállt az eső, így tudtunk focizni és lábtengózni. Vacsora után kitört a vihar, ezért beköltöztünk a vörös szobába. Ráadásul a sátrunkat elfújta a szél a kerítésre, szétszakadt az oldala. Nagyon izgi volt.

4. nap
Reggel úgy esett az eső, hogy misére se mentünk. Jégdarabkák kopogtak a tetőn. Késő délután elállt az eső, kicsit tudtunk focizni és lábtengózni. Sajnos, már nem tudtunk a sátorban aludni, bent ágyaztunk meg a vörös szobában. Úgy emlékszem, hogy ezen a napon kezdtük el az őrangyalos játékot. Nagyon tetszett.

5. nap
Ezen a napon gyalogtúrán voltunk az alsóörsi kilátónál. Útközben sokat énekeltünk, nevergéltünk. Estére jól elfáradtunk.

6. nap
Hajóval meglátogattuk a Tihanyi-félszigeten lévő bencés apátságot. A templom belülről gyönyörűséges volt, lemehettünk az alagsorba, ahol egy oltár volt és egy szent ember sírja.

7. nap
Reggel mindannyian kisétáltunk a nagy focipályára. Csak azok maradtak a táborban, akik az ebédet készítették. A pálya mellett volt egy klassz játszótér, ahol a kicsik játszottak. A mi csapatunk csapatkapitánya Tibor bácsi volt. Ebéd után összecsomagoltunk, bepakoltunk a buszba és elindultunk haza. Élményekkel tele voltunk. Alig vártam, hogy hazaérjünk, mindent elmesélhessek és együtt lehessünk.

A táborozáson készült képek megtekinthetők a képtárban.